print('');

Nákupný košík je prázdny

Nemáte žiadne položky vo vašom nákupnom košíku.

Čo po tréningu

Po každom výkone športovca (najmä pri silovom tréningu) sa niektoré svaly potrhajú (katabolizmus) a hlavným cieľom je svaly zregenerovať, resp. opraviť pre nárast alebo skvalitnenie svalovej hmoty (anabolizmus). Vo svaloch a tkanivách vznikajú počas tréningu malé trhliny. Hodiny až dni po cvičení sa svaly pokúšajú opraviť a následne zosilnieť a skvalitniť, aby v budúcnosti dokázali odolať lepšie podobnej traume. Tento proces sa nazýva adaptácia. Cieľom správnej výživy po tréningu je rýchlo a efektívne “nakŕmiť” svaly správnymi živinami, ktoré potrebujú na svoju opravu, aby boli väčšie a silnejšie.

Vhodné produkty

Nastaviť zostupne
Po každom výkone športovca (najmä pri silovom tréningu) sa niektoré svaly potrhajú (katabolizmus) a hlavným cieľom je svaly zregenerovať, resp. opraviť pre nárast alebo skvalitnenie svalovej hmoty (anabolizmus). Vo svaloch a tkanivách vznikajú počas tréningu malé trhliny. Hodiny až dni po cvičení sa svaly pokúšajú opraviť a následne zosilnieť a skvalitniť, aby v budúcnosti dokázali odolať lepšie podobnej traume. Tento proces sa nazýva adaptácia. Cieľom správnej výživy po tréningu je rýchlo a efektívne “nakŕmiť” svaly správnymi živinami, ktoré potrebujú na svoju opravu, aby boli väčšie a silnejšie.